martes, 23 de septiembre de 2014

Sydney Day 244: Welcome to Aus!!! Manly Beach

Benvingut a Austràlia!! M'ha agafat el rampell, i despres de ser invitat a Sydney he decidit baixar-hi, mai he estat tant a la vora!!! Aixi que pam, per 150€ viatje de Kuala Lumpur a Sydney!!! Molt trist que amb lo aprop que estava (tocant a Papua) hagui hagut de anar fins a Kuala Lumpur, bàsicament perque era mes barat!! A Sydney em trobo amb la Taryn (amiga que vaig fer l'estil passat a NYC) i que m'ofereix casa seva!! Em sento al segle XXIII ara mateix amb un llit tant còmode, dutxa calenta i banda ampla d'internet!! Despres del dia d'ahir posant-nos en contacte avui hem anat a la platja de Manly!! La gent fa surf, pero la veritat que fa fresqueta per ficar-se a l'aigua!!!!

Welcome to Australia!! I had an impuls, and after being invented to Sydney I decided to come over, never had I been so close to it!! So BAM, for 150€ I went from Kuala Lumpur to Sydney!!! Very sad that I was so close (close to Papua) and I had to go to Kuala Lumpur, basically because it was cheaper!! In Sydney I meet Taryn (friend I made in NYC last summer) who offers me her house!!! I feel like in the 23rd century right now, comfortable bed, hot shower and high speed internet!!! After yesterday getting in touch today we went to Manly beach!!! People doing surf but it was a bit too cold to egret in the water!!





No hay comentarios:

Publicar un comentario