jueves, 18 de diciembre de 2014

Bangkok Days 325-329: getting ready to go back home

Aquests últims dies no e escrit massa, i ni he fet fotos!! Ja vaig ensenyar Bangkok al blog, una ciutat que m'encanta!! M'he pres els dies per descansar, tornar a la civilització, fer algunes compres nadalenques, anar al cine i reflexionar i digerir el que aquests 11 mesos han significat per a mi!! Aquest es l'últim post (d'aquest viatge com a mínim XDXD), es impossible resumir tot el que aquest viatge ha sigut, necessitari temps encara de retorn a casa per a digerir-ho!! Pero reconec que la experiència d'haver escrit aquest blog em fa feliç, tot i que ha vegades n'he tingut poques ganes, pero em queda un bon record d'aquest viatge!! Tornar a casa se'm fa estrany, desorés de tant temps, i tenint ganes de veue a família i amics, es una vida que em cau molt llunyana i que em costarà tornar-m'hi a acostumar!! Torno perque es Nadal i no hagués pogut estar viatjant aquests dies, perque ja no em queden diners (una raó bastant de pes), pero també perque en aquests moment em feia mes por tornar que seguir viatjant, triar nova destinació i descobrir llocs nous!!! Es per aquesta raó que també torno, aquest viatge m'ha ensenyat que cal sortir de les nostres zones de confiança, i torno amb la mateixa sensació que quan marxava fa 11 mesos, amb les mateixes papallones a l'estomac!! Se que molts m'avasallareu a preguntes sobre anècdotes i destinacions preferides, ja us dic ara que es impossible resumir en uns minuts 11 mesos tant intensos, pero alguna cosa us explicaré!! Aixi doncs us deixo fins al proper viatge, que espero que no trigui massa!!!

This last days in Bangkok have been for chilling, Christmas shopping and getting back to civilization!! No cameras, no writing blog, just me and some time to digest this experience!! This is my last post (shorter in English than in Catalan sorry). Just say it's been an amazing experience writing this blog. And that its gonna be weird being back home, right now I feel more comfortable continuing traveling than coming back home!! That's one of the reasons to come back, getting out of your comfort zone!! I leave you until the next trip, which hopefully doesn't take too long to come!!













No hay comentarios:

Publicar un comentario