viernes, 12 de diciembre de 2014

Kancharnaburi Day 322: The Bridge over River Kwai

Una peli que em recorda la infància (el meu pare em va educar be en quant a pelis interessants ja de ben petit, d'aquí la meva passió per aquest art). En veure que aquest pont era a Thailandia i aprop de Bangkok no he volgut perdre l'oportunitat de veure'l amb els meus propis ulls!! Dia de historia pero mes recent!! Pont construït per els japonesos per entrar cap a Birmània durant la segona guerra mundial i avançar en la seva ocupació d'Asia del sud. Fins llavors no hi havia manera possible mes que per mar (Thailandia i Birmània estan separades per altes montanyes). Pont construït amb presoners de guerra anglesos, holandesos i australians, va ser enderrocat per els aliats en ser el punt feble de la línia!!!

A movie that reminds me of my childhood (my dad raised me good when it came to good movies when I was a child, from here my passion for this art). When seeing that this bridge was in Thailand near Bangkok I didn't want to miss on the opportunity to see it with my own eyes!! History day but more recent!! Bridge built by the Japanese during WWII to go into Burma and continue on their occupation of South Asia. Until then there was no way other than sea (Thailand and Burma are separated by big mountains). Bridge built with English, Dutsch and Australian prisoners of war. It was destroyed by the allies as it was the weak spot of the line!! 






























No hay comentarios:

Publicar un comentario