lunes, 1 de diciembre de 2014

Myitkina to Katha Day 300: 6 hour stop

No ha sigut un dia massa espectacular, pero volia escriure avui doncs avui fa exactament 10 mesos que vaig sortir de Barcelona i (si no m'he descontat) 300 dies de viatge!! Recordo com si fos ahir que escrivia dia 1 i em semblava tant lluny un hipotètic 300, i em fa pensar en com tot cami comença amb un primer pas!! El dia sencer en un tren de Myitikina a Napa (amb 6 hores d'espera a Mawlu, un poble dos parades abans ja que un tren havia sortit de la via!!!). Finalment taxi de Napa a Katha!! Al tren em trobo amb una parella francesa que fa 8 mesos que viatgen i em fa pensarà en com de diferent viatge la gent, ja que jo soc el pijo que m'he agafat classe alta mentres ells van amb classe baixa (jo vaig amb un seient que et faria espantar si ho compares a un d'europeu i he pagat 3 dòlars, mentres ells en un banc de fusta pero han pagat 70 cèntims)!!! Aixo em fa tronar a la reflexió de com de diferent viatge la gent, sempre trobo gent amb la motxilla que viatge mes cutre que jo i l'endemà t'en trobes un altre que va amb motxilla pero tot es taxis i tours organitzats!!! Reflexions de viatger!!

It hasn't been an eventful day, but I  did want to write today as it was exactly 10 months since I left home and (if I didn't miss count) 300 days of traveling!! I remember as if it was yesterday when I was writing day 1 and I found hipothetic day 300 so far away, and it makes me think as how all journey starts with a first step!! Whole day on a train from Myitikina to Napa (with a 6 hour wait in Mawlu two stops away as a train has had an accident!!). Finally taxi from Napa to Katha!! In the train I meet a french couple that has been travelIng for 8 months and it makes me think of how different everybody travels, as I am the posh traveler among them who got upper class while they have lower class (I'm on a seat that would scare the shit out of you in Europe for 3 dollars and they on a wooden bench for 70 cents)!! It makes me think how differently people travel, I always find backpackers they travel more tightly than me and the others who only take taxis and organized tours!! Traveler thinking!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario